نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چه خبر از نقل و انتقالات ؟ پیشنهاد رئال واقعیت دارد ؟

چه خبر از نقل و انتقالات ؟ پیشنهاد رئال واقعیت دارد ؟

نقل و انتقالات زمستانی در پیش است و همه ی تیم های اروپایی به دنبال تقویت نقاط ضعف خود هستند و در این میان یووه نیز نیم نگاهی به چند بازیکن توانمند دارد. در ادامه به بررسی آخرین اخبار نقل و انتقالات می پردازیم.

 

توتو امروز نوشت:

 

کورنتین تولیسو بازیکن 22 ساله ی باشگاه لیون یکی از نفراتی است که یووه تصمیم دارد او را در اولین فرصت خریداری کند.


این بازیکن گل تساوی تیمش در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و به نظر می رسد مدیران یووه دید مثبتی بر روی این بازیکن دارند.


توتو در بخش دیگری نوشت:

مبلغ تعیین شده برای فروش این بازیکن بسیار بالا می باشد و یوونتوس تصمیم دارد با قیمت بسیار پایین تر یا به صورت قرضی او را جذب نماید.

 

لختشتاینر:

 

به نظر می رسد استفن لختشتاینر مدافع سوئیسی تیم یوونتوس آخرین بازی های خود را با پیراهن تیم برگزار می کند و در زمستان راهی تیمی دیگر خواهد شد. از بارسا به عنوان جدی ترین مشتری او نام برده می شود.

 

ماتیا دی شیلیو:

 

کوریره بر این باور است که یوونتوس از همین الان جانشین لختشتاینر را در نظر گرفته و در صورتی که مدافع سوئیسی در زمستان راهی تیمی دیگر شود، آنها بلافاصله ماتیا دی شیلیو را خریداری خواهند کرد.

 

دیبالا:

 

منابع اسپانیایی امروز مدعی شدند که باشگاه رئال مادرید در نظر دارد با یک پیشنهاد فوق العاده، دیبالا ستاره ی تیم یوونتوس را در تابستان آینده خریداری کند. گفته می شود مذاکرات با مدیر برنامه های این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد.

 

زابالتا:

 

بازیکن 31 ساله ی باشگاه منچستر سیتی یکی از جمله نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و توتو اعلام کرد یووه در حال بررسی شرایط این بازیکن می باشد تا در صورت نیاز، او را به صورت آزاد خریداری کنند.

 

دارمیان:

 

منابع ایتالیایی مدعی شدند که پیشنهاد مالی تیم اینتر برای جذب دارمیان بسیار بالاتر از یووه می باشد و بعید به نظر می رسد او راهی تورین شود.

 

البته کور اسپورت در این مورد اعلام کرد که یوونتوس هیچ علاقه ای به جذب این بازیکن ایتالیایی ندارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: